Veelgestelde Vragen over de Mijn Aailand app

 
 

Hoe meld ik me aan voor EEN AboNnement?

Download de app via Google Play Store of de Apple App Store, controleer of we bij jouw in de buurt bezorgen en meldt je aan voor een abonnement. Bekijk de video voor meer informatie.

 

Hoe wijzig ik mijn abonnement?

Je kunt je abonnement gemakkelijk wijzigen door de app te openen en de gewenste aanpassingen door te voeren. Let er op dat je dit altijd doet voor maandag 12:00 uur ‘s middags. Anders kunnen wij deze pas de week daarna verwerken.

 

Hoe geef ik vakanties door?

Het is super eenvoudig om vakanties door te geven via de app. Geef de vakanties altijd door voor maandag 12:00 uur, zo kunnen we er nog rekening mee houden met oogsten en de planning van het pakket. Bekijk de video voor meer informatie.

 

Kan ik met automatische incasso betalen?

We vinden het fijn als je via automatische incasso betaalt. Dit kan eenvoudig door je rekeningnummer toe te voegen in de app en akkoord te geven aan ons om het betreffende bedrag via automatische incasso af te schrijven. Bekijk het filmpje voor meer informatie.

 

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Je kunt het abonnement bij ons wekelijks opzeggen via de app. Dit doe je door naar “abonnementsstatus” te navigeren en hier het abonnement te de-activeren. Hiermee blijft je account bestaan maar leveren we geen pakket meer. Als je verhuist naar een andere regio, of als je wilt dat we je gegevens verwijderen, stuur dan even een mailtje naar info@aailand.nl.